lørdag den 22. august 2009

Københavnertur

Jeg har nu afsluttet en pragtfuld uge i København, hvor jeg besøgte min yngste datter. Vi skulle berige min sjæl og krop med nogle kulturelle oplevelser. København er jo rig på sådanne!
Vi overværede en dejlig koncert på Tårnby Bibliotek - kammerkoret Ainur fra Gran Canaria sang en time for et lydhørt publikum. En blanding af religiøse sange, sjove kærlighedssange, vuggevise
mm.
Vi så "Værker der virker" på Charlottenborg, Carl Nielsen mm i Diamanten, sejlede med havnebussen, hyggede os og spiste lækker mad i kulturhusets cafe. Drak te og latte ved vandet, besøgte familie i Espergærde, hvor vi tog et nyt lille familiemedlem i øjesyn - hvor er de små, de nyfødte, var mine mon også så bittesmå!
Nu er jeg så hjemme i Ry igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar